Informatie over lidmaatschap en uitvaartkosten

Onze vereniging vindt het belangrijk dat zowel leden als niet-leden worden geinformeerd over het lidmaatschap, ook in verband met de aanhoudende stijging van de uitvaartkosten. Hiervoor is een aantal jaren geleden een samenwerking aangegaan met Uitvaartverzekering Twenthe NV. Deze maatschappij werkt al met heel veel uitvaartverenigingen samen en zij kunnen u namens onze vereniging persoonlijk informeren over wat er nu precies onder het lidmaatschap valt en en wat niet (zoals grafrechten, uitvaartkist, rouwbrieven, koffietafel, advertentie, grafmonument etc). Vaak gebeurt dit via een persoonlijk gesprek want door persoonlijke wensen is iedere uitvaart anders en verschillen ook de kosten. In combinatie met het lidmaatschap van de vereniging kan Twenthe maatwerk leveren, ook als er al andere verzekeringen zijn. Zo wordt het lidmaatschap voor iedereen bereikbaar en voor het geval u daarvan gebruik wilt maken verzekert u nooit teveel!

Lid worden of nadere informatie? Neem contact op met de vereniging of met Twenthe. Omdat een vereniging niet mag bemiddelen of adviseren in verzekeringen kunt u zelf contact opnemen met Twenthe (tel 053- 4312732) of stuur een email naar info@twenthe.nl. U kunt ook de website bezoeken: www.twenthe.nl. Uiteraard bent u als lid (of niet-lid) geheel vrij te kiezen welke maatregelen u wenst te nemen om (bijkomende) uitvaartkosten te dekken.